Miért érdemes részt venni?
LMR – A működésed már nem lesz fekete doboz
Sok magyar gyártó cég tudja, hogy nem elég hatékony, de nem látja, hol veszít értéket. Az LMR segít kinyitni ezt a „fekete dobozt”: láthatóvá és mérhetővé teszi a működést – hogy valóban lehessen rajta javítani, akár ERP nélkül.
A legtöbb KKV vezető jól vezeti a cégét – és azok, akik jól használják a mutatószámokat, gyorsan reagáló, elkötelezett, hatékony szervezetet építenek fel.
A webinár napirendje
👉 Szakmai felvezetést tartunk az adat-vezérelt működésről
👉 Áttekintjük egy mutatószám-rendszer struktúráját és elemeit
👉 Megmutatjuk melyik 3 mutatószám adja az alapját az érték alapú működésnek
👉 Hogyan NE használj mutatószámokat – tipikus hibák elkerülése
👉 LMR bemutató: mutatók azonnali előállítása játékos gyakorlat segítségével - hamarosan
Kinek szól?
Ügyvezetőknek
akik megbízható adatokra támaszkodva döntenek,
Szakembereknek
akik adatokkal és elemzésekkel érvelnek,
HR-eseknek
akik ösztönzőrendszert alakítanak ki.
Tudnivalók A webinárról
Az előadó
Katona László 2009 óta dolgozik ipari hatékonyságnöveléshez kapcsolódó munkakörökben globális nagyvállalatoknál és hazai kkv-knál. Szakterülete a lean alapú szervezési-irányítási módszerek oktatása és bevezetése. A Leanadat Kft. alapítója, az LMR megálmodója, a BME Ipar 4.0 Technológiai Központ szakértője.

A Webinár
-
Meddig tart a webinár?
-
A webinár 45 - 60 perces, létszámtól függően.
-
-
Felvétel készül róla?
-
Igen, készül, ennek minőségbiztosítási oka van. A felvételt elemezzük és a további előadásaink jobbítására használjuk fel.
-
-
Kell-e előzetes tudás?
-
A részvételhez előzetes felkészülés nem szükséges.
-
-
Mi történik a jelentkezés után?
-
A jelentkezést követően a résztvevő elektronikus naptárbejegyzést kap a webinárról, amely tartalmazza az online csatlakozáshoz szükséges hivatkozást is.
-
-
Milyen alkalmazáson fut majd az értekezlet?
-
Microsoft Teams-t használunk.
-
-
Akkor szükséges hozzá Microsoft fiók, telepített Teams?
-
Böngészőből is futtatható az értekezlet, vendégként, Microsoft fiók nélkül is.
-
-
Mi történik a webinár után?
-
A webinárnak kettős célja van: az ismeretterjesztés és az Leanadat Mutatószám Rendszer működésének bemutatása jövőbeni ügyfeleink számára. Várható, hogy a webinárt követően megbízott munkatársaink felkeresik a résztvevőket, hogy visszajelzést kérjenek a webinárról és a szolgáltatás fogadtatásáról.
-